imorrn är det fredag :)

helloj, sitter just nu hemma med josefine jikke nyss, vi följde honom till t-banan men orkade inte gå längre haha!
david gick för en stund sen också..

idag så mötte jag upp david på stan sedan mötte vi josefine, sen jikke i stan och anna en snabbis, men hon skulle hem sen. så får träffa henne ¨på lördag..  sedan så drog jag med david till värmdö ;o my god vad långt det var, men vi åt mat med hans föräldrar och satte oss sedan på bussen mot slussen, mötte dom andra och drog hem till mig och chilla ;) thats my day!

imorrn ska vi upp tidigt(!)  sedan på kvällen får vi se vad som händer och fötter fördmodligen har vi en frst på g, as always :) synd att ni inte är oss fuckers från sk*lb* =) puss på er idiioottsss!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0