..

är så trött på att det alltid skiter sig, jag älskar dig det gör jag, men du klagar klagar och klagar på allt jag gör, ger mig straff för minsta lilla och säger saker du kanske inte menar men saker som tar på mig. jag är inte stark längre jag har mycket i tankarna som gör att jag mår skit!  jag orkar inte mycket mer, jag behöver komma bort från dig ett tag! du säger att du är slut som mamma men vad tror du jag är som dotter? jag har press på mig hela tiden, jag har inteen enda sekund peace.. alltid är det någonting och det tar..  jag klarar inte hur mkt som helst! men du verkar tro det.. men du tror fel isf!

för övrigt så kommer jag och packar en väska som du sa åt mig.. men kom ihåg, denna gång var det du som bad mig! och du ska få som du vill, eftersom du inte klarar detta som du sa! du ska också få dina 200, kommer o lämnar dom vid 5 tiden! ( ingen idé att du ringer, min mobil har inga batterier )



Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0