EN ÅSIKT

hahaha tänk att det finns människor i våran värld som väljer glass och godis framför en tv och går och lägger sig kl 10 en lördagskväll framför att umgås med vänner och ha kul? tänk att det finns männiksor som inte har något eget utan måste härma andra med exakt allting, som inte kan köpa en tröja utan att någon annan har en sån...
tänk att det finns männiksor som bara tar och tar, jämt ska må dåligt, sen när någon annan gör det och får uppmärksamhet så försöker man med allt och säger att man mår så dpligt osvosv.. man kan aldrig låta någon annan få den hjälp man själv fått! ( irrteterande irreterande )

tänk att det faktiskt finns vissa som fortfarande är kär i killen man var tillsammans med för 6 år sen, när man var 10 år gammal.. det är sorgligt, nästan så man kan börja undra! haha, men det är klart om man inte är ute och har kul kommer man ju aldrig träffa någon.. det är så livet är helt enkelt, vill man ha något får man ta sig ut på jakt.. ingenting kommer serverat, fast ja man kan ju alltid sitta inne och hoppas på att han kanske kmr tillbaks efter 6 år? kanske gör han det, och då är det ju bra!

jag skulle personligen känna mig lite retard om jag endast hade typ sådär 3-4 vänner och satt inne med min mamma och glodde på tv och åt massa godsaker och gick och la mig runt 10 på en lördagskväll, skulle också känna mig rätt udda och konstig om jag bad mina vänner gå hem kl 9 på en fredagskväll?! jag menar på helgen ska man ju ha roligt och glömma skolan för en stund. tycker också det är rätt töntigt att gå runt och säga att man har rökt men var tvungen att sluta för att man var beroende, men dom som röker vet nog lika väl som jag att det går inte att bli beroende av munblåss ?! ;) jaja whatever..
 och
jag är glad för alla mina vänner jag har, att jag har fått känna på kärlek på riktigt och inte i lågstadiet typ, för jag menar i lågstaidet i den åldern är det inte direkt seriöst utan lite mer på låtsas, men vissa tycker annorlunda =)
är också glad över att jag har så mycket vänner att umgps med att jag slipper blanda in familj och släktingar för att kunna ha umgänge, fast aa vi måste väl ha sånna uddingar också? :)

var bara tvungen att skriva ut vad jag hade i huvudet just nu, *puh* skönt =)
shalom sucker

Kommentarer
Postat av: Dr.Phil

Jag vill ju egentligen inte vara ett smartass, men det finns faktiskt nikotinreceptorer i munnen, så rent teoretiskt så kan man bli lite berående på 3-5 år av intensivt munblossande :)



Dessutom så finns det ju många vanor som är svåra att bryta även om de inte har något med kemiskt beroende att göra.



PS: annars ett rätt så intressant och möjligen en gnutta poetiskt inlägg. :)



Dr. Phil out...

2009-10-22 @ 21:34:40
Postat av: sebbe

pelle varför heter du Dr.Phil för ?

2009-10-24 @ 13:06:48

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0