skitsnack!!

livet suger hårt! skälby suger hårt! allt är SKIT. men vad gör jag? JO skiter i det! är så trött på människor som snackar om andra, lägger till massa annat skit som inte ens stämmer. folk som inte kan stänga sina käftar och måste gå och snacka om andra för dom inte har ett eget liv.. är så trött på det. är så trött på folk som inte kan leva ett eget liv och måste lägga sig i andras. snacka om andra istället för sig själva.

man gör saker man ångrar! man gör saker man kanske inte borde, men man lär sig. vilket jag gjort. jag har lärt mig mycket på bara några dagar. och jag har nyss kommit på en sak! jag skiter i vad folk säger, jag skiter i vad folk tycker. jag gör fel jag är bara människa. när jag vet bättre så gör jag bättre. varför ska jag bry mig om vad andra tycker om mig? jag är älskad av många säkert också hatad. visst jag vill inte leva på det här sättet mer, göra saker som får mig att må dåligt i längden. men saker jag gjort är gjort och jag kan inte göra något åt det.

jag har bestämt mig, känslokall som innan vinnar man på, inte bry sig om vad andra tycker. inte släppa in folk nära inpå sig. jag har också lärt mig något om tillit, och att lita på folk, det kan man inte i dagens samhälle.
jag är 16 år ska fylla 17 snart och gör dumma saker men för det är jag ingen hora,slampa,idiot,tönt osvosv.
dagens samhälle handlar om en sak skitsnack! vi lever i andras liv varför? varför inte leva sitt eget liv? varför inte sluta bry sig om andra.. även jag själv också. varför hata folk, och varför snacka om folk? åsikter och känslor är en vardag det vet nog alla, men varöfr har det blivit så stort? ska vi inte kunna säga vad vi känner utan att bli ''mobbade'' och utpekade eller utskrattade?!

vi är människor med känslor och åsikter som är till för att kunna berättas. sen när blev det fel?
jag har svaret;  sen dagens ungdommar ''uppfan'' våran vardag. full med skitsnack och rykten. man kan inte ytrycka sig längre, du kan inte berätta för någon vad du känner utan att det kommer ut.
där har vi också ökat många människors känslor, att må dplugt deperation och sjukdommar. vi ungdommar går igenom mycket och om man dessutom ska få stå ut med allt runt en också..

sen undrar vi varför så många ungdommar röker dricker, testar droger och blir självmords benägna?! vi blir påverkade av skiten i vår vardag helt enkelt! fy fan..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är bara o acceptera livet är hårt. De som snackar skit är det synd om. Fjortisar som har det jobbigt själv snackar skit om andra.



Ps:sluta tyck synd om dig själv

2009-10-06 @ 22:50:07

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0