jag har mött en haj!



jag har stött på en haj under vattnet..
yes it's true, när jag och mamma var i egypten på semester så träffade vi en tjej i ungefär min ålder lite äldre typ 2 år.. och hennes pappa och även några andra mamma kände sen tigigare, jag och hon tamara som hon hette snorklade bland korall reven, och såg fantastiska saker som..

hör jag hur min kompisa tamara roppar genom snorkeln * mummel haj *
jag fattade först ingenting så vände mig om åt hennes håll eftersom jag var vänd åt ett annat håll och matade fiskarna med bröd vi hade med oss ut.. när jag vänder mig om ser jag exakt den här:

-alltså en REVHAJ, det kanske låter precis som i en story.. men det är helt salt. där stog vi mitt emot revhajen och jag kan nästan lova att jag kissa på mig i vattnet för jag var så rädd?! haha ett mine för livet kan jag ju lova! det visste du inte va?! ;)


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0