dålig uppdatering jag vet!

förlåt, känns som att mina inlögg nästan alltid börjar med det ?!
aja whatever.. sitter iaf hemma och tar det lugnt känner mig helt slut i kroppen. har inte så mycket krafter just nu.. tur att man har vänner som ställer upp ♥

för övrigt så händer det inte så mycket just nu, LÄNGTAR till helgen som f*n! då ska jag fanimej ha roligt... har vart för mycket problem dom senaste dagarna, men så är det när man är omringad av en del idioter, eller förlåt glömde, falska idioter! :)

idag så var jag på nån familje grej pratade om allt innan rättegången som ska bli den 4:e november om jag inte minns fel? aja skitsamma när den är igentligen men var där och pratade massa och om mitt liv osvosv! lite för privat för er, med tanke på att det är liiiiiite för många som inte borde läsa min blogg =) men jag ska inte klaga på mina besökare ni är jätte söta *host* iaf dom flesta!

nu tänkte jag uppdatera er lite under kvällen, snälla jag va ?=) puss idiots and sweties

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0