blandat!

hej på er, ja som sagt igår blev kaos. hade nämnligen fest och ja ni vet vad som händer när man har det ..

har vart på möte idag var bra, dock har jag hur mycket känslor i mig som helst så har fått tårar i ögonen väldigt lätt. jag vet inte vad jag vill. det känns så svårt från alla håll. känns inte som att det funkar på vilket sätt man än gör. allt stormar samtidigt för tillfälligt. och jag skulle inte blogga jag vet, men jag har inte mkt annat att göra just nu. im grounded! så vad får man göra? jo blogga..

annars idag så har städat hela huset med hjälp av mamma och katja thanks♥! och jag har vart med mina småbröder, eller mest min äldsta lillebror :') den enda som alltid finns kvar oavsett vad man gör. jag har saknat honom ¨så mycket! vi gick från farmor och farfar till lilla rött och skulle köpa läsk haha. det känndes hmm hur ska jag uttrycka mig? bra/ovanligt att gå med sin lillebror som babblar på att han vet allt och han är född till att veta allt haha, lilla älsklingen!
sedasn så åkte dom hem, och jesper,ralle och nosse kom förbi.. :) 

här min andra lillebror, minstingen som skrattar när man slår i tån och fula grimaser. kärlek till dom båda..! 
 lyckades inte fånga min äldsta lillebror jordan på bild -.- haha vilddjur?!

<3

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0