alla dessa idiot kommentarer!

eh okej, fick en kommentar att jag ska sluta tycka synd om mig själv?!

svar på tal: har jag tyckt synd om mig själv? NEJ ditt retard, jag har själv sagt att jag vet om att jag gjort fel, jag har aldrig tyckt synd om mig själv, bara tyckt att jag gjort dumma saker. att tycka synd om sig själv är en jävla skillnad på att tycka att man är knäpp och gör dumma saker ibland.

även om jag gjort konstiga saker så tycker jag inte synd om mig själv, utan mer ''illa'' om mig själv isåfall.
så sluta snacka om något du inte fattar. fattar du inte vad jag skriver? sluta läs idiot. och skriv ut ditt namn fega jävel!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta ljug för i helvete, du anar inte hur arg jag blir. Jag skulle uppskatta att du inte kallar mig på idot. vill du veta vem jag är? här får du en ledtråd. du vågar inte se mig i ögonen :) mvh / Anonym

2009-10-07 @ 22:28:10
Postat av: Pelle

Creeeeeeeeepy :)

2009-10-08 @ 00:12:41
Postat av: Anonym

pelle sluta läs hennes blogg din stalker :D

2009-10-09 @ 00:13:14
Postat av: din älskling ;)

DRAMAAAAAAAAA SPÄNANDE :)

2009-10-09 @ 16:08:43
Postat av: Pelle

Lol :P



Som sagt, det är drama här, jag gillar att hålla mig uppdaterad xD



Disspite... cant help it, Im a stalker :D

2009-10-12 @ 01:39:17

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0