vi klarar oss bättre utan er



vi klarar oss utan er, det ända ni har det är eran ''status'' som ni knappt har kvar!
vad är ni utan varann och vad har ni för liv igentligen? hänger så som man gjorde för två år sen... det kan fan inte vara lätt att vara er?

och om ni tror att vi sörjer för att inte vara era vänner längre så har ni fel! vi mår bättre än på länge för att blivit av med er. för ni ger bara problem.. vi är lyckligam har roligt och jag kan lova er att vi klarar oss så jävla mycket bättre än vad ni gör utan oss....  för när erat nutida liv är över så tro mig då är HELA livet över. vad är ni utan sprit... jo ingenting!

oss kan ni inte trycka ner något mer. vi är starka och självsäkra och inget då menar jag inget ni säger tar vi åt oss av. för vi är the worlds greatest...

idiotpussar till er =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0