vänner

har ni vart med om att amn kommit ifrån en vän så mycket att ni inte ens känner person längre...
visst vänner kommer vänner går, men vissa vänner trodde man verkligen att man skulle ha kvar resten av livet?
men så visar det sig att man kommer ifrån varandra, men offtast så vet man ju fortfarande hur personen är osv...

men att man inte ens känenr igen personen längre.. det är sjukt!
själv så har jag misst många vänenr som betydde alldeles för mycket för mig, som jag sagt föralltid till. vissa ångrara jag och vissa saknar jag! men en speciell som alltid vart the one för mig. henne känner jag inte längre!
henne vill jag inte vara kompis med något mer!

jag vill ha tillbaks den gamla tjejen jag litade på, den jag älskade, den person jag sa ALLT till.
jag vet inte vem du är länge, vem du har blivit. det är tråkigt för du var allt för mig, men vet du en sak?
nu är du en i mängden bara...

Kommentarer
Postat av: Emma Smith

ingen orsak! =)

2009-05-09 @ 14:23:16
URL: http://ilovenutmeg.blogg.se/
Postat av: bebo

är du och finen kompisar igen eller? hur komemr de sig ;O

2009-05-09 @ 15:00:09

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0