vänner

visste ni att dom flesta jag blivit vän med alltidbörjat med något konstigt.. jag menar emma alm som är min barndoms kompis. vi träffades på våran gård. vi kastade kastanjer i en rutchkana och sedan kom min andra barndoms kompis rebecca dit och frågade om hon fick vara med.. vi tyckte hon va jätte jobbig och försökte få henne att inte vilja vara med haha.  jag minns verkligen den dagen då vi blev vänner...

men kolla bara på hur jag och bettsy blev vänner haha, jag kan berätta hela historien ...

jag och Elizabtehhöll på med samma kille under ett tag kan man säga. men vi ''visste'' inte om varandra. vi visste vilka vi var med inte att en kille höll på med båda två samtidigt.
sen så en dag så träffades vi med finen och ja då hade jag ingen kontakt med dom längre. och inte hon heller. så vi började snacka ganska mycket om det där.. sen med tiden så blev vi bara vänner =)



Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0