väldigt viktig text!


 folk blir arga besvikna och ledsna för att jag och josefine är vänner. vissa väljer att bara välja bort oss, snacka skit om oss och vissa försöker verkligen att trycka ner oss för att få oss att få oss må dåligt.  hade dessa personer gjort det för ca en månad sen så hade vi tagit åt oss och blivit ledsna... men nu är vi en igen. vi har varandra somgör oss till en starkare person! vi två är en och klarar av allt vi vill. och tillsammans är vi starka.

vi behöver inte obetydliga männskor som spelar ens vän och sen bara lämnar oss. vi har varandra och ni kanske tycker att vi förlorar mycket på det, men egentligen är det vi som vinner på det, för det ör vi som får en äkta vänskap och det är det man vinner på i slutändan.
jag tycker att det är tråkigt att vissa blir så suraoch ''arga'' över att viär back on track igen... men se det possetiva i det istället. var glada för att vi är glada. ochdom som håller på för att fåoss att m dåligt, ni lyckas verkligen inte längre. med varandra är vi starka och tar ingen skit! vi klarar ALLT vi vill. om man vill kuna göra det omöjliga möjligt måste du ha en äkta vän..
  - det har jag. josefine fasth!

många kanske också tycker att det är konstigt att just vi två som hatade varandra blir vänner igen?
ja jag har snackat skit om henne, ja jag har tyckt illa om henne ja jag har hatat henne för ett tag. men motsatsen till hat är kärlek! och att br¨ka så som vi gjort och sedan hitta tillbaks till varandra är ett stort tecken på äkta vänskap. att en vänskap kan brista men sedan återupplivas igen. 
visst vi har verkligen inte tyckt om varandra snackat väääldigt mycket om varandra. men vi hittade tillbaks till varandra och det är ett tecken på att vi är sanna vänner. så kan folk bara sluta hålla på ochlåta oss vara vänner om vill!

jag har misst många vänner, som var min vardag för bara en/två månader sen... men så länge ni inte accepterar mig och mina val så kommer det aldrig kunna vara äkta vänskap...
det är vi två och ingen kan påverka det igen!

togheter we are the worlds greatest, so let it go honey =)

Kommentarer
Postat av: hampus

så jävla SNYGGA!!!!!

2009-05-23 @ 23:22:53
URL: http://gaybloggen.se
Postat av: anna

bloggen verkar vara enda sättet man får tag på dej, har skickat sms där jag förklarade hur jag känner och att du får vara med precis vilka du vill, när du vill. Du svarade inte på något av smsen utan skrevistället att du hade vart påclub fashion och inte hunnit kolla, sen skrev du inget mer om det ja hade skrivit. Jag har aldrig sagt att jag blir arg om du umgås med josefin och verkligen inte att du ska välja mellan josefin och oss som du skrev till mej att jag hade skrivit, det var ju bara halva smset som kom fram och du drog din egen slutsats och tyckte att jag hade skrivit så. jag vet att det inte funkar så, att säga att nån måste välja. för vänskap måste vara ömsesidig, du säger att den härgången är det vi som har "lämnat" dej, men verkligheten är den att det är du som har gått, vi har inte lämnat nånting, utan vi är kvar på samma plats och har inte lämnat dej, utan det är du som har taggat, du säger att vi nte har hört av oss, eller att jag inte hargjort det, men nu har du blivit kompisar med några andra än oss enen gång så de känns som att de är du som får bevisa att du nte tänker göra om samma skit igen och bli osams med alla oss. Du vet att du betyder jätte mycke för mej, men värken jag eller dom andra tjejerna har ork kvar att kriga för att du bara ska umgås med oss, kanske därför ingen hör av sej till dej för nu är bollen hos dej liksom, vill du vara vänner med alla så får du ju anstränga dej mer, och visa de. som sagt JAG har inget emot att du umgås med josefin, det enda ja har sagt är att det känns alltid bäst om du väljer oss först eftersom du själv har sagt det, eller till alexandra rättare sagt att du alltid skullevälja oss. Det känns som att när minsta skit händer så ger du upp, och pallar inte kämpa liksom, jag och dom andra tjejerna har tagit tillbaka dej, accepterat dej igen efter att du svek oss så jävla grovt, kom till våran skola med linnea och josefin och börja bråka med mej, och gjrde dej också osams med rebecca o emma. vi har funnits för dej när du har haft som jobbigast, satt med dej i en fucking rättsal och var en skyddsmur så att dom inte skulle komma åt dej igen, när du var som mest rädd för några tjejer sprang jag med dej, och när du var ledsen gjorde jag allt för att få dej glad. jag har KÄMPAT för att få den kontakten och vänskapen vi hade innan du dissa oss för linnea, cc och josefin. och det jag får tillbaka är att du uttrycker dej som att det är vi som har lämnat dej, skriver till mej att den här gången är det inte du har har lämnat utan det är vi.

2009-05-24 @ 12:27:27
Postat av: Anonym

Aa så jävla sant! Du lämnade oss en än gång.. Vilket vi borde ha förstått för har man en gång gjort något så kmr man någon gång göra om det. Men en sak ska du veta vi är inte vänner som man kan behandla hur som helst! Vi är också människor som har känslor och kan bli sårade, så tänk dig för, för vad du säger och gör!. Det är upp till dig nu Amanda. Du måste bevisa att du är en värdig vän som inte kmr svika elr såra någon av oss igen.. Och självklart får du vara vän me finen? ingen har sagt elr tyckt att d är fel. Det är bara något du fått för dig, men dra inga slutsatser förns du vet HELA sanningen. och prata me oss istället för via din blogg.

2009-05-24 @ 22:50:37

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0