hiss/diss


players...
japp hatar sånna.. som får en att ge sitt hjärta och sen bara krossar det! säger massa skit om att dom gillar en osv.. men sen bara drar. om man inte menar vad man säger så behöver man ju inte säga det alls.. så brukar jag göra för att inte vara sånn iaf..

regn
eller hur? vad fan ska man göra när det är regn mer än att bara sitta hemma? men hur roligt är det då på en skala ett-tio .. nej sol ska det vara!

rykten
det är så jävla onödigt att sprida rykten om folk.. jag menar som att hitta på massa skit om folk och gå runt och säga det? hur moget& roligt liv har man då seriöst? get a life bitch!

emosar
förlåt verkligen men jag klarar inte av dom.. hur less är på inte på sitt liv om man sitter och skär sig i armarna? haha asså tänk er om dom liksom gör ett fel drag med rakhyveln.. då dör dom ju? och vad gör dom det för? för att det är coolt? eller skönt? knappast. det är för att folk ska tycka synd om dom och dom vill ha uppmärksamhet...

stökigt rum..
haha jag vet jag e lite udda... men asså jag hatar att ha stökigt rum.. det ör hemskt. vill ha klinande rent. problemet är att jag aldrig orkar städa så mitt rum är ju inte sådär fint som jag egentligen vill ha det!

dåliga dagar
det finns inget värre än det. tänk er regn+bråk+försovning + en allmän dålig dag då du snubblar på allt osv.. nej usch!


•  äkta vänner
det finns inget bättre ön när du känner att du har äkta vänner runt om dig, som ställer upp vad det än gäller. som finns där. men som du ska kunna bråka med utan att tappa kontakten för alltid.

•  brun utan sol
guds smartaste uppfinning typ.. asså kolla om man har brottom och ska iväg på fest med en kort klänning eller liknande.. så har du bleka ben.. vad ska man göra? solning i solarium tar ju ett tag och blir inte alltid brunt det första dagarna... så varför inte då ta fram en brun utan sol kräm som är snabbverkande? SKIT BRA! i looove it!

• 
pengar
vissa säger att  man inte blir lyckligare bara för man har pengar.. men jo faktiskt tyvär. allt underlättar om du har bra med pengar... tråkigt nog är det så. och vad är bättre än att ha plånboken full med money =) ? underbart!

• 
mobilen
jag skulle aldrig klara mig utan min mobil. asså den är mitt liv,min vardag,min älskling mitt  allt! vad skulle vi göra utan dom? skicka brev haha ? nej mobil är ett måste !

•  killar
jag vet jag vet. dom är också dumma i huvudet? MEN en viktig sak. seriöst vad skulle vi göra utan dom annars? vi skulle inte ha lika roligt framför allt...  utan killar på jorden skulle nog dom flesta gå under. sen vissa killar kan ju bara försvinna men i allmänhet så behöver vi ju dom ;o skulle aldrig klara mig utan killar runt om mig haha =) thats life

Kommentarer
Postat av: mikkan

Brun utan sol är ju jättebra om den nu går bort efter ett tag ;D:P

2009-05-29 @ 16:20:12
URL: http://mikkakela.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0