alla gör misstag men du har gjort det största!

visst jag gjorde fel... men det du håller på med är fan värre... fattar du inte själv vad du håller på med?
du har gått till överdrift nu. ingen har bett dig att bli vän med henne igen men nu har du gått för långt.
du kallade mig saker du egentligen själv är...
oavsett vad jag gjorde för dumma saker så skulle jag ALDRIG ens få tanken att gör det du gör nu... det är vidrigt det du gör nu. och du förstår nog inte riktigt själv heller verkar det som... den här gången är det du som gjort fel. och störe än någon annan!

- jag är glad att ha dig vid min sida igen josefine. släpper dig inte igen!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vissa människor har allvarliga problem, och det har hon. Det är bara hon som förlorar på det som inte har sina närmsta kvar..



Är glad att ha dig tillbaks älskling <3

2009-05-06 @ 21:18:57
URL: http://followyourdreams.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0