läs snälla

jag vill inte bråka med dig... jag har kämpat för att få tillbaka dig och våran  vänskap som vi hade! jag har vänt ut och in p mig själv för att få tillbaks mina vänner. du har rätt jag sa att jag inte kommer bli komis med dom igen. jag ska inte säga dom form då det endast är josefine... jag har haft några få vänner som verkligen betyder förmig och det är bla josefine och du! jag vill int välja ellan er två. menjag vill heller inte höra att jag lämnbat dig enen gång.. jag har försökt! jag har hört av mig till dig. men du har haf annat du har vart kall o dryg. jag har försökt ha två sidor. försökt ha dig kvar och josefine. eftersom båda är mina vänner och betyder för mig!

jag vill kunna vara med dig som innan och jagvill kunna vara med josefine... men istället säger du att jg ska kämpa.. men jag har kämpat nig förra gången och trodde väl att även om jag har flera vänner på olika håll så kan jag fortfarande ha kvar er utan att ni utelämnar mig ochsäger att bollen ligger hos mig.

jag älskar dig och det vet du! du är en av mina bästavänner. och jag vill inte förlora dig! kan du inte visa mig tillit trots att jag har vänner p andra sidan också. hur jag än gör såsviker jag någon. jag vill kunna umgås med dig okej? jag vill kunna umgås med josefine utan att missta dig!  jag tror inte du förstår ...

vem var det som sa härom dagen att jag ville träffa dig. jag rbyr mig om dig, visa att jag betyder för dig och visa att du tycker det ÄR okej att ha flera vänner så lovar jag dig som jag gjort innan att jag lämnra dig INTE.

jag älskar dig och det vet du! jag älskar dig oerhört mycket och vill INTE missta dig. så om du läser det här så snälla ring mig så vi kan bestämma vilken dag vi kan träffas okej?  i love you...

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0