mascara tips

jag har rätt långa ögonfransar... men det syns dock bara med macaara, därför märker jag lätt skillnad på volymer på olika mascaror. jag kan  helt klart säga att bild ett är bäst!

-det är en stor borste som gör att ögonfransarna verkligen suger upp mascaran.
  men för att få den perfekta volymen så kan man inte bara andvända en mascara. det behövs faktiskt olika slags mascaror för att få den perfekta volymen och fylliga ögonfransar, men det finns andra tips för att få dom sådär bra som många vill ha det utan att andvända dyra märken... 
jag brukar andvända först bild 2 för att få ''grunden'' sedan bild 3 för att verkligen fånga om alla ögonfransar och ge dom fyllig het. sedan tar jag bild 4 för att verkligen ge dom den längden dom verkligen har.

alla tre mascaror finns att köpa på kicks och h&m och kostar runt 200-300 kr.


Kommentarer
Postat av: tuuuuubish bräääääääää

jag har den på 4de bilden, den e skita bra! =)

2009-05-17 @ 22:10:36

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0