det ni inte visste

10 saker ni inte visste om mig =)

♥ jag har vart kär en gång i mitt liv!
det stämmer jag har vart kär en gång i mitt liv. och det är den härligaste tiden i mtt liv. men efter honom har jag svårt att ens börja gilla någon!

♥  jag kan vara den jävligaste du någonsin mött!
yes thats right! om du beteer dig fittigt mot mig så lovar jag att göra allt för att jävlas med dig 100 om! jag ger igen!
och jag lovar att du får det förjävligt! sen så om jag inte känner en person och den börjar snacka osv. så kommer jag aldrig acceptera den personen utan förbli otrevlig! och är det någon som beter sig fittigt efter det att vi vart vänner. så kommer du få se på en riktigt bitchig attityd!
thats the way it is :) så passa dig hahaha...


♥ jag har haft sex med 4 personer
japp inget mer med det. tycker själv att det är rätt normalt för att vara 16 år ?!

♥ jag pratar alltid för mig själv när jag är ensam
haha ja, när jag är hemma själv pratar jag ibland engelska för mig själv.. eller också så sjunger jag men offtast pratar jag. jag vet lite onormal är jag allt haha.

♥  jag hatar emosar
förlåt man ska inte dömma folk för deras utseende MEN kolla på dom. och varje gång jag möter på en emo så är dom så otrevliga... nej jag tål dom inte helt enkelt!

♥ jag har en hatbok
jag och en kompis gjorde faktiskt varsin hatbok, där vi skrev om alla vi hatar. hon glömde bort sin medans jag fortsatte och det är skit bra! skaffa en du med. då får man ut all sin ilska mot den man hatar... eller nästan all iallfall.

♥ jag har gillat samma kille i ett år.
yesbox! sorgligt nog så är det så... kan inte släppa han vad jag än gör. Jag har då bara varit kär i en kille i hela mitt liv och det är alltså samma kille, så nu vet alla det!

♥ jag saknar mina fjortistider
ja ni vet det var så roligt på den tiden.. man hade alltid saker att göra, man kunde gå hur man ville utan att få kommentarer för att fjortisar var så... man kunde bete sig hur som helst ingen brydde sig, nu bir man kallad fjortis ifall man har ljusrosa läppar ? wtf..

♥ jag förlorade min oskuld när jag var 14
inte så onormalt tycker jag inte... dom flesta av mina vänner gjorde det också. och under samma period faktisk också. jag ska faktiskt säga att den personen tyckte jag om! och nej jag tror inte ni vet vem jag menar... för det är en helt annan än vad ni tror ! ;)

♥ jag har sökt till wild kids
haha jaa, det var väl i femman eller nått men när jag sedan skulle dit så fick jag reda på att man skulle vara beredd på att inte vara rädd för krokodiler hajjar ormar spindlar osv.. så det funkae inte eftersom jag är skit rädd för alla dom!


Kommentarer
Postat av: jessica

vem är det du gillat så länge? vet han omatt du gillar honom?

2009-05-05 @ 20:58:43

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0