tisdag and i'm happy

hej sötnos..
idag så har jag bara tagot det lugn hemma hos mig med natta och finen. vi har kollat påbilder från jag var liten haha. och ja sen en bild på ettan då bröt vi alla ihop av garv. vi har också träffat bettan och philip...

sen så drog natta hem och jag och finen gick runt här på söder och satte oss vid varmegrodorna vid medis, MYS!
sen så drog hon hem och jag började städa haha, så nu är det städat hemma =) visst är jag snäll mot min mamma ?

sen är det nämnligen så att mamma har bokat resa idag till turkiet och det ska bli så jävla najs! sen så har vi också bestämt idag att jag och finen åker ner till båstad till bettsy's landställe i en vecka i sommar =) my god i love my life!

sen så imorrn ska jag hämta biljetterna till club fashion .. ska bli så woohoo roligt haha =)
nu blev det ett glatt inlägg men det behövdes väl ? :) puss på er ALLA älsklingar!!
dagens bilder


här har vidå rikemansbarnen philip som fick bjuda oss på donken haha aaaw (a)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0