tisdag

godmorgon sötis

solen skiner och jag känner på mig att den här dagen kommer bli rätt bra. kvällen slutade såklart i frid mellan mammsen och mig. och om jag sköter skolan så får jag också mer frihet.
tågen imorse va såklart inställda, försenade osv. och även bussarna när man väl kommer fram till jakobsberg. alla bussar skulle gå som ersättning för pendeltåg, och vad blir det av bussarna mot viksjö? jo INSTÄLLDA.

men jag ska inte låta det påverka min dag... efter skolan ska jag träffa bettsy, har sms:at finen också men hon ligger nog och sover. imorrn blir det en lååång dag, ska sen sova hos farmor och farfar pga banarbete som kommer vara tills fredag.
men nu ska jag komma igång med mitt skolarbete skolminnen... ha en underbar dag sötnos!


outfit

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0