things changes

tider förändras, jag vet! men på såhär kort tid ?
den senaste tiden har allt ändrats på bara några få veckor...
från hat till vänskap  från vänskap till hat. från fötroende till svek   från svek till förtroende.

jag har gjort saker jag kommer få ångra resten av mitt liv.  jag har valt bort vänner jag kommer sakna så länge jag lever!
jag har valt bort en del av det jag älskar mest på grund av en enda person.
jag har förlåtit människor som gjort mig illa, som fått mig att tappa mig själv.
lämnat saker bakom mig som tagit för mycket energi.

lämnat människor jag verkligen gillat och trivs med...

men framför allt, blivit någon jag egentligen inte är, jag har förändrats som person. blivit hon jag aldrig velat bli.


Kommentarer
Postat av: skönaste

aaaaaaah som att danne och dom dissar dig och viksjötjejernas för cc och linnea, hur känns d att veta att danne och du aldrigmerkomme vara du vet................. myspolaräh

2009-05-05 @ 00:17:06

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0