thank you natta =) haha <33

hemma igen sötnos!

Efter jag haft ett jätte bra samtal med pappa så drog jag ut och träffade natha och finen. vi gick hem till finen. Och ahha jag och finen stog och jämförde storleken på oss själva haha, sen så fick man en skit snäll kommentar av natha haha, så här lät den, kom också från ingenstans!

( jag och finen står och speglar oss och ska sätta på oss byxorna, så kollar natha på oss )

nathasäger:  hallå... hur känns det att vara stor?
asså haha vi blev helt paff och typ börja garva haha lilla baby det känns skitbra mahah ! =) puss på dig!

Efter det så drog vi till willys, träffade zimone och wiking och satt och snackade med dom och så. vilket liv va, WILLYS? jaja ibland får man vara lite efter eller vad säger ni =)nu så ska jag iaf gå och lägga mig snart tror jag, har en låååång dag att se fram emot imorrn! =)
loveya, + en sak till fan va bra ni är på att kommentera endast 5 dagar kvar haha keep going



bild på finny

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0