svar på kommentarer

Postat av: tjobejb

är de sant har du knullat med danne mer en 1 gång?? ;P;P

2009-05-10 @ 21:31:15
mm

Postat av: sofie

varför tog det slut med han pontus då?
vem dumpade vem? och vad hände med dina käsnlor
det är så tråkigt det här med kärlek när det tar slut :(...

2009-05-10 @ 21:52:25
för att han inte gillade mig... han ''dumpade'' mig. men vi var ju aldrig tillsammans men de va han som bröt eller vad man säger.. jag kan säga att jag hade såklart kvar dom efteråt också. eftersom de va han som inte hade känslor och ''bröt'' och inte jag, så fann ju mina kvar... men dom försvann efter ett tag. och jag har ju såklart kommit över honom nu
aa det är det verkligen om man verkligen gillar en person!

Postat av:

hur mycket kostade den ;o

2009-05-10 @ 21:49:35
den kostade väl typ 2000 kanske mer ingen aning. mamma betalde så ja vet inte...


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0