svar på kommentar

när tog du piercing ? :) hur kändes de? vart tog du osv?
IP: 84.217.9.85

svar: jag tog piercing för exakt en vecka sen =) och det kändes inte alls. om du ska göra en så är det viktigt att du sitter ner andas djupa andetag och slappnar av i tungan för då känns det inte alls. du känner att något åker igenom men det gör inte ont alls. jag kansäga att det gör ondare att ta blodprov eller hål i öronen. asså det går inte att förklara mer än att det känns kanppt. men iaf så gör det inte ont!

jag tog på ett ställe i kungsträdgården, det var jätte bra och hon var väldigt duktig osv..

grejen är den att när du tar piercingen så känns det inte alls. sen efteråt känns det konstigt att ha någonting som ''sitter fast liksom '' du kan den dagen prata osv, men inte äta då det är någonting ivägen. dagen efter har tungan svullnat upp och du kan inte äta normalt eller prata normalt. du kan exempel inte säga R ... men redan dagen efter på kvällen så kunde jag äta smått.. man får ta små tuggor.

men tungan är unik precis som vi är. och det är olika för alla. vissa kan inte äta eller prata på en veckan medans andra kan äta men inte prata och andra kan prata men inte äta.. vissa har svullnad i en vecka vissa i några dagar och vissa kan ha en månad.

min pircing har jag nu haft i en vecka och jag kan smått börja leka med den. och jag kan äta och prata normalt nu :) hoppas du fick svar på din fråga =) puss på dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart har du köpt brillorna i inlägget "en bättre dag" skrivet den 8/5 och hur mycket kostade dom?

Tacksam för svar! :)

2009-05-20 @ 21:49:43
Postat av: Anonym

tack för svar! vill verkligen ta, men de hänger bara på mamma... fick du ta för dina föräldrar? hur gjorde du så dom gick me på de osv? hehe... elr tog du utan lov? har dom märkt det isåfall?

puss

2009-05-20 @ 22:29:52

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0