svar på kommentar

Anonym om svar om piercing:
tack ännu en gång för svar haha, men behöver man inte föräldrarnas underskrivt osv? :) tkr du ja ska ta utan att mamam vill och sen bra tadaaaa och låta hon va sur ett tag? elr ska ja bara vänta te jag e 100år gammal och ta då? :/ vill verkligen ha!!

svar: nej det behöver man inte bara man säger att det är okej och om du är 16 år dvs.
men är du under 16 så behöver du föräldrar med dig eller underskrift eller bara godkännande per telefon.

asså det beror ju på vad dukänner själv. är det så att du verkligen vill och vet att hon inte kommer tvinga dig att ta ut den så tyker jag du ska ta, för tänk va fint det blir sennär man kan ha enliten diamant..=)
men jag kan inte bestämma =( dumåste gå efter vad du själv vill och känner.det kan vara en svårt beslut. men tänk såhärdu vill verkligen ha mer än allt!

Din mamma/pappa kommer bara vara sur i nån dag.dom kommer altid älska dig iaf och därför inte vara sura hela livet =) min mamma ör fortfarande lite nego när det gäller min piercing.. men det kanman ta. jag vill ha det och är vääldigt nöjd! =) menkänn efter vad du själv vill. det är det viktigaste


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha okej, jag hojtar till om jag tar (A) <3

2009-05-24 @ 11:50:58

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0