svar om piercing

Anonym om svar på kommentar:
tack för svar! vill verkligen ta, men de hänger bara på mamma... fick du ta för dina föräldrar? hur gjorde du så dom gick me på de osv? hehe... elr tog du utan lov? har dom märkt det isåfall?
puss

nej jag fick fatiskt inte ta för mamma ''/ jätte dut jag vet... men jag ville så gärna ha och ja då tog jag bara. och ja dom märkte, för grejjen är ju den som jag skrev så kan du inte prata helt normalt så man märker ju lätt. men jag ska också säga att i telefon märker dom inte, utan det är i verkligheten. men det är ALLTID skönt att ha det sagt till sin mamma/pappa.

min mamma tycker absolut inte det är fint eller okej att jag tog. men det går över. föräldrar är kanske sura ett tag men sen går de över...
puss sötnos

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack ännu en gång för svar haha, men behöver man inte föräldrarnas underskrivt osv? :) tkr du ja ska ta utan att mamam vill och sen bra tadaaaa och låta hon va sur ett tag? elr ska ja bara vänta te jag e 100år gammal och ta då? :/ vill verkligen ha!!

2009-05-22 @ 00:19:45

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0