sunny day

hej sötnos!

har kommit hem för ett tag sen efter att ha kollat på elevkonserten som faktiskt var rätt bra, men ja jag ska inte hänga ut någon utom att jag kan säga att vissa var minder bra...
har annars idag efter skolan åkte hem till bettsy, vi åt och chillade och så. sen så skulle hennes kompis patrik tror jag han hette? ta hål i ögonbrynet så vi åkte med han.

sen så drog jag ronja och finen till elevkonserten...
måste också bara säga att jag och bettsy träffade på några skummisar i tc idag haha, dom va skit fulla och höll på as mycket. eiiuw. right? asså jag menar dom va 25 typ, och vi 15&16 hur tänker man då?
vi vet att vi är snygga haha men ni man behöver inte överdriva =)

nu ska jag faktiskt sova, det verkar gå bra med blondin lr brunett valet ... keep on going people
tryck här för att rösta!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0