sunday

hej baby!

ska börja med att säga att det INTE är jag på den där bilden haha men det ser ni ju eller hur.. =)
idag så åkte jag först ut till skälby träffade anna och vi drog in till stan träffade alex och myggan gullpojkarna hihi, var skit längesen vi va med dom! och såklart hade vi det lika roligt trots att det var längesen sist.

sen så åkte jag med henne till ut till föroretn igen, men sedan skulle hon hem och äta så jag träffade josefine ett tag tills jag skulle åka hem, men så fort jag går på min fot så såklart krampar den haha? miffo...

nu är jag iaf hemma och ska dusha osv... imorrn blir det skola med alla falska idiotiska personer som inte vågar stå för vad dom tycker! ;) skit bra tjejer! love to you!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0