söndag ... alltid lika tråkigt

sötis, idag är det söndag och den sista dagen på denna långa roliga helg...
i natt så hade jag tydligen legat och snackat i sömnen med datorn i knät haha. höll ju på att dö för jag var så trött..

menmen, nu snar ska jag bege mig till skälby träffa min bebiiiis hund =) och fira farfar.
sen senare måste jag möta bettsy och ge hennes väska hihi. josefine ska fira sin papps idag så henne lär jag ju inte se något mer idag ...


en slutsats om den långa helgen är att den var rolig och bra! finns mer att säga...
vi hörs senare darling. puss

+ svar till dig som undrade vart den randiga tröjan var köpt så är den köpt på gina tricot för två år sen så to bad for you!  =)

dagens


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0