sluuuuuuta patetiska fjortis

asså minns ni hon itha jag sanckade om '' norrlandfjortisen'' nu har hon en bild på natha i sin blogg-.- jag blir så sur ...
hon sitetr och skriver att hon inte tycker om dom som har massa streck i ansiktet osv. men detroliga är att HON had ritat till fjortissteck på sig själv på paint för inte så litet tag sen... 

du är för pinsam gumman =)

då--> nu-->
sen såserhon faktiskt inte ut såhär till alla som tar den bilden... den är en gammal bild snälla!
kola bara hur söt hon är! ni är bara avensjuka era idioter. nathalie bejbi <3


Kommentarer
Postat av: Itha

Sv: Först noh främst ha rjag inte sagt att jag inte gillar strecken eller nåt? I frågestunden sa någon "vad tycker du om fjortisar", oc jag sa att dom var söts, ser du skillnaden? ; ) Sen sökte jag på "Fjortis" på google och första bilden som kom upp var på din kompis så jag tog bara dom kända fjortisbilderna ; )

2009-05-20 @ 16:35:02
URL: http://ithaslife.blogg.se/
Postat av: nathalie

haha, naw mandyy! :) <3

2009-05-21 @ 10:46:12
URL: http://onedreamonelove.blogg.se/
Postat av: Mr.perfect

och Itha, vadfan kallar du digsjälv? du ser ju förjävlig ut, precis som en fjortis

2009-05-22 @ 19:51:01

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0