sex

 när man var liten kunde man inte pussa någon utan att vara/bli ihop...
nu knullar man med folk man inte ens känner (?)

varför ska det vara så, jag menar sex nu för tiden har inte den betydelse den hade förut, då hade man det med den man älskar, nu är det som att ge varandra en kram? inget konstigtman bara gör det hit och dit...

visst jag har också gjort det, kanske inte med folk jag inte känner, jag har kännt dom rätt bra men ändå det har inte alltids haft så stor betydelse. Det är inte samma grej som förut. Sen så blir många som säger nej kallade bangare osv. men hallå`? det är dom som sagt nej som är starka och står emot. det är dom som är ''coola'' och inte dom som knullar runt..

har ni också tänk på att tjejer som kanske har sex med 3 killar blir kallad hora,slampa osv. medans killar kan ha sexmed 7 tjejer på samma vecka och bara bli kallad cool,ball osv. han får respekt (?) men varför då.
jag tror det är så att inom killarnas gäng så får man status genom att ha sex med massa tjejer, man visar liksom att man kan få en tjej och sätta på henne?!

jag tycker iallafall det är grymt orättvist mot tjejerna!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0