sämsta raggnings replikerna

1.varför är du söt idag?
2.har du ett plåster ? för jag behöver det när jag föll för dig.
3.Bara för att du är ful ska du inte tro att du slipper undan
4.Kom o sätt dig i mitt knä! så kan vi prata om det första som poppar upp!

okej..
nr 1. vad fan ska man svra på det då? - jag vet inte... det är nog mitt hår? nej mn seriöst så kan man bara inte säga...
nr 2. ah jo absolut.. och ge ett plåster då eller? nej det funkar inte riktigt det heller. bara omoget!
nr 3. eh.. det ända jag skulle säga då är; hahahahhaa, byyyyye

det roliga är ju att nr 1 faktiskt hänt min kära vän josefine fasth hahaha. och inte en gång dårå ;)
love is in the air maybee =) ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fan va söööötA

2009-05-23 @ 23:22:11

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0