so sad and slow..


jag är värdelös jag vet det! men ´mittt liv har egentligen ingenting som är bra... jag gör fel va jag än gör. jag råkar ut för saker som gör att min skola går åt helvette och så jag inte klarar av att hämta upp de igen...

jag väljer val som får mig att må dåligt. jag gör saker som jag inte är nöjd med. jag är en person som jag aldrig trodde jag skulle bli.. jag had drömmar mål och önskningar.. precis som andra.. men varflr gick det åt helvette för mig just då?
jag hr provat att dricka som alla har gjort, jag har rökt som alla har gjort jag har vart stöddig som alla har vart.. jag har gjort fel, kastat skit på folk, jag har också tagit mycket skit...

ja har vart med om händelser som sitter långt in i mitt minne..
jag har svikit vänner men också blivit sviken...
jag har inte mycket som är bra i mitt liv. men endå ler jag varje dag! jag har tunga stenar i bröstet och magen varje jävla dag. för saker jag inte kan bearbeta, för saker som jag gjort.. och det enda som får mig att må bra då och som får mig att le är mina vänner. dom som finns brevid mig somjag kan snacka med... det tar av min tid. kanske för mycket av min tid men det är den enda tiden jag känner mig glad.

jag är ledsen över att inte vara den personen alla runt om mig trodde jag skulle bli. att jag gör och gjort för mycket fel som bara ger motsatsen.. jag kan inte göra mycket åt det tyvär... den enklaste utvägen är kanske att bara lämna allt och slippa gå runt och tänka och gå igenom jobbiga saker. men jag tänker INTE göra det. för jag vill kämpa även om det just nu inte är lätt. jag ser inte det som lösning.. jag sk uppfylla mina drömmar och mina önskningar. men inte just nu. jag måste hitta mig själv först! jag måste hitta min hela själ igen. jag måste hitta min värdering som mig som människa..

jag gör mycket fel jag vet men sätt er i min sits och allt jag går igenom varje dag, så tror jag också att ni kommer ha tunga stenar att bära på varje dag. att le på utsidan utan att le på insidan och veta att dt leende du utger inte är det leendet du vill ge. när du märker att du tappat dina drömmar du en gång haft. dina mål och löften till dig själv.

jag kämpar varje dag för att klara av mig själv. men för längesen inte orkat mer... men jag kämpar för det som är bra. och den enda som är bra just nu, som jag verkligen är mig själv med, som jag verkigen kan få ut det äkta leendet med är mina vänner, och därför tar det all min tid... det är kanske är fel, men det ärså jag prioterar. och det är det som är jag


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0