måndag och en nystart

morsning korsning.

har vart vaken i kanske 2 timmar nu, och har fixat mig och ska snart dra till tåget.
efter skolan så åker jag kanske till mormor och morfar eller också så träffar jag kanske bettan i stan eller något...
den här veckan ska jag verkligen sköta mig! så mamma om du läser detta så lovar jag en bra vecka nu!

sen så till er som kallar folk hora slampa osv... framför allt hora. tycker det är rätt konstigt att ni kallar henne hora eftersom en hora vet ni vad det är? jag kan berätta det för er idioter som inte verkar fatta... en hora är en tjej somtar betalt när hon har sex med killar. hon låter alltså killarna betela henne, eller rättare sagt hon tar betalt av killarna. för det är ett arbete. sälja sin kropp. och eftersom ni inte verkar förstå det så vet ni det nu... så hora är ju inte direkt det ordet ni ska använda er av =) bye

dagens


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0