låten ger minnen



kommer du ihåg den här låten? kommer du ihåg när vi mådde dåligt och satt alltid och lyssnade på den här...
när vi tillslut själva sjöng den i en remix verision och hade en på våra pea.

den här låten ger mig verkligen minnen till den tiden då vi spenderade hela våra dagar med varandra.
jag ljuger om jag säger att jag inte saknar det, för det gör jag. på ett sätt vill jag spola tillbaks tiden tills då, men jag har accepterat att månniskor förändras och också så vänskapen mellan oss. det äröver men både du&jag vet att det härär våran låt och det kommer den vara oavsett om vi ärvänner eller inte!

Kommentarer
Postat av: Denice

:/

2009-05-12 @ 07:46:56
URL: http://dkn.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0