idioooot

är så jävla trött på dom här frågorna och påståenderna som handlar om skälbykillarna, framför allt daniel.
så ja jag kan då svara HELT ärligt på dom här så kan det vara slut snackat om det här sen!


Postat av:

äre sant att du har knullat me danne ??

2009-05-04 @ 22:40:22

svar:  JA det är  sant! herregud det räcker nu!
  så nu vet alla det....

Postat av: skönaste

aaaaaaah som att danne och dom dissar dig och viksjötjejernas för cc och linnea, hur känns d att veta att danne och du aldrigmerkomme vara du vet................. myspolaräh

2009-05-05 @ 00:17:06

svar:  Nej det är inte så att vi blivit dissade?!
bara det att vi slutat umgås, och han får väl umgås med cc och linnea hur jävla mycket han vill! jag bryr mig allvarligt talat inte...

och hur det känns att veta det? hahaha inte speciellt mycket eftersom att jag INTE gillar honom och inte bryr mig om vem han umgås med och om han umgås med mig eller inte! jag klarar mig utmärkt bra utan honom. men det verkar ni inte fatta. då ni skrivit massor av gånger saker som handlar om han...
 vi har haft sex ja och? är det förbjudet eller?
shiit jag är inte kär i han om ni tror det?  han är liksom nobody för mig =)


Kommentarer
Postat av: :D

hur många gånger har ni haft?

2009-05-05 @ 20:10:51
Postat av: ''jennifer''

bra skrivet, har vat med om ungefär liknande själv... och man måste få ur sig vad man känner. tycker du är modig som skriver ut detta ..

vill ine skriva min blogg pga folks kommentarer.

2009-05-05 @ 21:40:17
URL: http://hemlig

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0