i miss you


det enda som kan få mig lycklig är du!
 snälla ag gör allt jag kan och orkar för att få dig i mitt liv igen..
att veta att det bara var ett kapitel och att du glömt mig gör så ont. jag har inte velat erkänna det innan.. men nu vet jag!

it's still you..

jag skiter i vad alla säger om det.. jag skiter i vad folk sa när det var vi. vi var glada tsm och jag var hel...
sen den dagen du lämnade mig, har allt annat lämnat mig också..

jag har en dröm! att du ska se mig igen... jag är annorlunda än då jag vet.. men för dig kommer jag alltid vara den samma. som förta gången vi gick med varandra där på vägen och bara pratade om allt.  den dagen var också den som var första gången vi träffades.. sen första gången du kom med våra gemensamma kompisar utanför mitt fönster så hamnade du i mitt hjärta. när jag såg dig sa verkligen mitt hjärta till, sen den dagen har du vart the one and only för mig..

Den amanda du började gilla, den personen finns fortfarande kvar... men det är bara för dig den kommer komma fram.

du vet nog vem du är
 

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0