hatar skolan

usch vad jag hatar min skola... där det är 100 olika gäng som förslker slå ut varandra exakt hela tiden!? kan dom inte ge sig någon gång... blir så irreterad på det där verkligen

först så har vi emogänget, dom som springer runt och leker någon kaxig typ, som egentligen bara är så jävla osäker !
sen så blattegängen som ska höras hela tden. vart man än går hör man dom,det är som att dom är störst bäst o vackrast... personligen tycker jag faktiskt att dom är rätt snälla många av dom, men dom som bara vill höras och få uppmärksamhet usch tummen ner!

sen fjortisgängen... som fnissar år ALLT.  tror dom äger korridorerna -.- går in i en utan andeldning...

sen töntarnas alla dessa gäng. leker kull  i korridorren?? amen hallå? någon måtta får de va!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0