gå inte för långt..

vad är okej?

ska man verkligen kunna förlåta vad som helst? ska man kunna göra vad somhelst mot en annan person och få förlåtelse... var går igentligen gränsen?
jag vet inte själv, eftersom jag är en väldigt förlåtande person, oavsett vad personen gjort motmigså förlåter jag det...
visst det är bra att inte vara långsint, men gränsen måste gå någonstans...

jag förlät någonting som chockade ALLA. någonting man inte ska förlåta igentligen. men jag gjorde det för det är jag
jag orkar inte gå runt och bära på någonting som får mig att må dåligt... men jag tänkte fel, satte ner foten fickmer skit, men förlät det också! i själva verket har det bara förstört mer. jag skulle satt ner foten direkt och sagt NEJ! för det är inte ok...

så till er därute somläser min blogg, jag vill bara säga er, förlåta ja, men när det går för långt.. nej! det går en gräns och överstig inte den. vissa saker ska man inte förlåta oavsett om det är jobbigt. stå på er istället och sätt ner foten!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0