fredag = tråkig oturs dag

hej bebisar

har kommit hem och suttit och pratat lite med mamma och hennes kompis..
idag så var vi först vid kaknästornet, sedan drog vi till tanto men där va det dött! och då drog vi till rix fm. men idioterna där är ju dumma i huvudet.. så vi drog till bussen påväg hem till bettsy. men vad tror ni händer? jo jag skämmer ut mig grovt.

kolla jag skulle gå och kissa, så hittade jag ett skit bra ställe... tyckte jag dårå. så jag sätter mig ner, och så hör jag precis bakom mig : -nice as gumman =) så kollar jag bak och ser att typ 3 högst 5 meter ifrån mig sitter 4 grabbar ;o  och vad gör jag? jag skriker tillbaks - amen tjaaa ;) snacka om PINSAMT.

det vara bara början på oturen haha.. vi sitter då på en busshållsplats och väntar på bussen när jag precis berättat vad som hänt mig så åker det förbi några killar på moppe... dom kastar ägg???
och vem träffar det,jo finens vita byxor hahahha. sedan efter mycket hej o hå. drog vi hem till bettsy och satt där ett tag. sen så drog jag hem...

imorrn kommer fnen,bettsy och ronja hem till mig på morronen så jag ska nog sova nu haha, slänger in bilder på dagen hihi =) puss hjärtat!






Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0