diss lista !


misshandel/våldtäckt
folk som håller på med det är idioter! seriöst blir bara så arg på folk som inte kan beté sig... at slå eller våldta en oskyldig människa är sjukt! skulle kunna skriva en hel uppsats om det men det orkar ni nog inte läsa och inte jag skriva för den delen heller.

Förstår inte hur man kan må bra av att göra illa andra männsikor? hur man kan skada någon och sen kunna leva ett normalt liv. hur man kan förstöra för någon och sen må bra själv? asså grejjen är den att slå eller våldta en människa ör inte friskt! ett slagsmål .. okej.. då är det ändå en mot en liksom om ni förstår. men när npgon/några går på EN ensam människa utan andledning är bara så jävla omoget fegt och töntigt!

kan folk börja beté sig som vanligt folk och sluta hålla på med våld! ETT fel slag och det är försent! låt folk vara!

måndagar
uuusch jag tror det flesta håller med mig faktiskt.. För tänk er en hel skolvecka kvar till helg.. ångest!

•svikare
ja jag hatar fakiskt sånna, personer som sviker som gör folk ledsna... jag kanske är en sån själv också men tro mig. jag mår piss och har ångest för det själv också.. men alla har inte det därför hamnar denna punkt här!

skitsnack
varför måste folk snacka bakom ryggen på folk? asså jag menar stå flr vad du säger och säg det rakt ut, och om inte så stå för det inför personen inte till ens vänner ellr bakanta! och neka inte utan svara ärligt ja!



Kommentarer
Postat av: Nelliebs

Hur mår du då :))

2011-09-19 @ 22:28:09
URL: http://nelliebs.blogg.se/

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0