dagens roliga

haha ja får inte glömma berätta vad som hände mig idag haha.
jag går ut från åhlens idag och får syn på kissie som står mot väggen och snackar i tele...

jag skriker: FINNY !!!!!!!!! kissie står där hahahaha..
finen säger hoppande:  VA?! vart då? och börjar småspringa dit jag pekar..
grossi: vaah vem är hon??
jikke: vem är hon??
rasmus: vem är hon ??
jag&finen: det är ju kissie hahahah.

grossi går då fram...
grossi: Hej :) och pratar om massa saker...
kissie: ursäkta mer ser du inte att jag pratar i telefon???

sedan går han fram igenoch ska fråga om hon bråkar med dessie...
grossi: bråkar du med dessie?
kissie: jag vet inte ens vem nån dessie är...

vi struntar sen i henne men är tvungna att kolla bak när det blir massa heeej och ååh osv..
-då har han amir gaybloggen kommit hahaha.
sen så går dom in båda två plus någon annan kille... och vad ser vi?
jo både amir och kissie står ochsprayar på sig naomi campell hahaha!


Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0