all about me

är så trött på alla som säger så mycket men inte står för det! okej man kanske inte tycker om ala man möter eller är bekant med.. men om man tycker någoting om den som person så kan man ju säga det for god sake!

därför du går runt och snackar om mig kan inte handla om mer än att du själv mår så jävla dålig, att du måste leka någonting du inte är.. du kallar mig fjortis osv... men hallå? hur mogen är du.. asså fjortis,hora,slampa är så jävla uttjatat så varför inte komma på något nytt ord att kalla folk?

eller varför inte bara lägga av helt? mår folk bättre av att snacka skit om andra. kan folk få klä sig och vara som dom vill utan att få kommentarer och skitsnack bakom ens rygg. och det värsta att du inte kommer fram och säger det själv det du tycker... sorgligt sorgligt idiotfan
 jag är ledsen gumman men you can never push me down!


det spelar ingen roll hur jag är.. kommer ändå alltid vara snyggare och så JÄVLA mycket bättre än dig =)
live whit it darling!

Kommentarer
Postat av: niklas

du är fett krallig asså:O

2009-06-01 @ 18:31:24

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0