ääälskling

nu är vi hemma och har gjort lite olika haha. fördt va vi med grossi,joel,lillerik ochkevin... sen så skulle grossi och rasmus sova hos mig men sen blev de nått kaos me grossi, och då blev de intesp haha.,

så finen och jag ligger här och tar det kungan mohaha. lyssnar å¨musik osv..
jag har också pratat medjikke i typ en haövtimme elle rnått, och vi bestömde att ses nästa nhekg!=)
så nu e nästa helg planerD MOHHHA

sen råkade jag ringa danne ocksåhahah, ooooopps ;p skulle ringa davíd men ojj dåblev lite fel kille haha. *
jag ör skit trött nu, och ska sova tror jag.josefine prtar med  sin kille sigfjört-killen igen hahaaha.
men puss på dig baby

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0