woooow?!

vet ni, när vi var ute på stan inne i båstad så såg vi några killar och gick fram och frågade om dom var från stockholm.. dom sa ja och jag gjorde give me five med dom utom en kille som sa att han kom från småland.. sen så står finen och gråter och säger att det är måns zelmerlöv, jag kollar på honom och ser att det ser ju för fan ut som honom?! finen står och är helt chockad och ''gråtsäger'' måns måns måns..

vi fick reda på att det var måns lillebror, johannes zelmerlöv. såå sjukt lika var dom att det kunde vart måns?!
sen igår så går jag in på fecebook.och har fått ett medelande om att han johannes zelmerlöv tyckte vi var snygga och ville festa med oss någon gång??   (dom trodde vi var 18) fattar ni?  så jag fick hans nummer =)=)=)

SO FETCH!




Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0