pictures! alla bilder får mig att verkligen vilja åka tillbaks..


jag och sara på big baba

ja vad ska man säga?

den bjuder jag på

robin hood näst bästa clubben i turkland haha

blue bolls drinken

happy hour =)

jag och niklas

haha med på turkiska dansen var vi också

haha en apa som hoppade upp på våra axlar

visst va han söt?

lite lagom rödbränna sådär haha

=)

burrhan och mammsen haha

mammsen på big baba

banana boat

beach partyt

jag och mamma på någon restaurang

jag och sara på robinhood urbans bar

cleopatra beach

mamma pressar

marina restaurang

vi fick flipp och tog massa drivbilder haha

men ni får bara två av dom =)


roligaste restaurangen av alla!

haha jag inte fullt normal, men whatever

saknar mer än allt!

mamii

ilove you

kommer sakna dig vid min sida!

haha :)

jag älskar dig!

i väntan på bussen hem :(

ville verkligen inte lämna turkey .. :/

urban , en av dom saknade

på bussen på vägen hem

på flygplatsen

älskade alanya !!!

jag

Kommentarer
Postat av: muceh

Visst vill man inte lämna Alanya. Det är så skönt där på kvällarna:) Var inte bananen läskig :D ? jag ramla ju hela tiden ahah ;p

2009-08-02 @ 13:33:08

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0