svar på kommentar

Anonym om om videon på david:
vad tycker du om blattar ^^

SVAR: jadu.. jag har inget om blattar! men däremot så ska jag vara lite dum nu.. wanna be blatte! det värsta som finns. sånna som heller inte kan erkänna att dom e det?! jag tycker det e så töntigt att skriva som en blatte bete sig som en blatte osvosvosv.. fast man är HELT svensk!  jag hade en kompis som var det... hon lekte, skrev som en blatte, gick runt som en blatte osv.. men när man kolla på henne så såg man att hon var egentligen ljushårig helt svensk och igentligen nobody...   sen när folk sa till henne att hon var det så sa hon neeeej verkligen inte! men ändå så fortsatte hon med snacket som om hon var det fast mer överdrivet! måla ögonbrynen med kolsvart penna trots att hon kanppt hade svart hår?

jag stör mig riktigt mycket på sånna... svenska wanna be! men dom som är ''blattar'' har jag inget emot alls! vissa kan vara trevliga vissa lite mindre trevliga bara med de kvittar har faktist inget emot dom, utom dom som slåss dvs utan anledning ?! men det e ju inte bara blattar som gör satt :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha natha älleh? ;p hon leker fett mkt blatte hahahha

2009-07-03 @ 09:16:35
Postat av: N A T H A L I E

hahahahahahahah, tack amanda :) jag leker verkliiiiigen blattttteee :D:D:D:DD:D:D:D:D:DD:D:D:DD:D:D:D:D

jag skriver inte som en blatte, jag "går" inte som en blatte, och ja, hur går dom egentligen?

herreeeguud, om man är utlänsk så går man förfan inte på ett speciellt sättttt ! idiooooot ! du är fan dum i huvet, fjortis

förresten, när vare du skulle polisanmäla mig för att jag har din tröjja? :)



IDIIOT

2009-07-06 @ 17:17:02

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0