svar på kommentar

snäälla svara om ...:
saknar du linnea? asså önskar du att ni vore kompisar som förut? eller hatar du henne verkligen, eller kan du känna att du saknar henne lisom? ett helt ärligt svar nu!! jag har skickat samma till alla er! läser din blogg everyday by the way :D

jag ska vara helt ärlig, nej det gör jag inte!  nej jag vill verkligen inte ha någonting med henne att göra. jag vill inte bråka jag vill inte vara kompisar. hon är som luft för mig, men det går ju inte om hon inte låter mig vara för att låta bli att kommenter onödiga kommentarer osvosv.. ja det gör jag, hatar ärett starkord men jag hatar henne. jag tycker väldigt väldigt illa om henne som återgår till hat, det är inte pga henne utan allt hon gör mot folk inkl mig vid olika tillfällen.

okej va bra då!

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0