packing- check

så nu är packningen så gott som klar =)
i min packning ingår..


kjolar
linnen
t-shirt's
långarmade
tjocktröjor
koftor
klänningar
fest kläder
shorts
korta kjolar
midjekjol
jeans
jeans leggins
strumpbyxor/leggins
bh'ar
string
sovkläder
bikini
solbrillor
sololja
solskyddsfaktor
handduk
påslakan
kudde
platta skor
klack skor
smink
sminkborttagningsmedel
krämer
parfym
platttång
locktång
hårspray
hårklämma
löshår
hårborste
ipod
mobil
högtalare
smycken
datorn

ja jag kommerta med min dator dit för att kunna fortsätta blogga, kanske inte jätte mycket men hålla er informerade om vad som händer .. sounds GOOD


Kommentarer
Postat av: sötnos

mooobil laddare?:D

2009-07-04 @ 19:45:21

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0