lugn kväll

helle sweeties, har nyss kommit hem efter en rengnig kväll.. men med bra sällskap så gjorde det ingenting. jag träffade mitra sara och sara vi gick till ett café och fikade osv.. väldigt mysigt! i regnet dock -.-  man känner verkligen hur man vill tillbaks nu, nu är det bara minnen kvar..  men jag och sara drar snart igen =) we<3alanya!

iallafall så ska jag imorrn upp tidigt och tvätta och packa upp osv, sedan tror jag att jag ska träffa 'hemlig' men får se..
har inga ord ingenting att säga förutom att jag saknar alanya så jävla mycket att jag dör snart!
känns ocks lite konstigt att inte vara ute och festa nu? jag menar vi har ju festat i två veckors tid och hängt ute till fyra på mornarna som tidigast.. så omställning av dygnet behövs nu! fyyfan!

och så fort jag ser en turk nu så blir jag så sjukt lycklig haha =)

Kommentarer

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0