i taket lyser stjärnorna

hej sötnos, har ite haft tid att blogga idag alls.. åkte till sickla och shoppade med mammsen, sedan åkte vi och köpte pizza, hyrde film och hade det mys! sånna dagar behövs verkligen ibland. vi såg i taket lyser stjärnorna, sååå underbart bra men så jävla sorglig! vet inte vad jag skulle göra om min mamma dog... iaf så ska jag sova nu, en hel dag med jobbet imorrn igen, sen ska jag träffa min äääälskling elizabeth hihi =) idag är det också exakt två veckor kvar till turkiet weei...

vi hörs imorrn puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: alm

jaså skulle du inte träffa oss?:) jag menar elisabeth får ju gärna vara med men efterssom du inte skrev med oss:P

2009-07-02 @ 11:44:59

skriv något sötnos:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0